Bestellen & retourneren

Verzending.

Bestellingen binnen Nederland versturen wij vanaf €40,- kosteloos.

Voor bestellingen onder de € 50,- worden € 5,95 verzendkosten bij gerekend.

Voor buitenlandse bestellingen rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van €10,-.

Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL beschikt over een professionele bezorgingservice en levert van dinsdag t/m zaterdag van 9.00 – 18.00. Heeft u een voorkeur op welke dag geleverd moet worden dan kunt u dit aangeven in uw bestelling en wij regelen dit voor u. Heeft u uw bestelling al geplaatst dan kunt u best telefonisch contact met ons opnemen om een datum door te geven. (Tel. 045-5714473)

Binnen enkele minuten na het afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staat een bestelnummer. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden met PostNL, ontvangt u opnieuw een e-mail met hierin de track & trace.

Bent u niet aanwezig op het moment van afleveren, dan wordt uw pakket standaard bij uw buren aangeboden. Als dat ook niet lukt, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen en wordt het de dag nadien, of zoals aangegeven op de melding opnieuw aangeboden.

Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op een van de PostNL afhaalpunten. Als u uw zending gaat ophalen dient u zich altijd te kunnen legitimeren.

 

Retourneren

Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het tot 14 dagen na afleverdatum retour sturen. Gelieve uw retour van te voren aan te melden via info@harrymaas.nl met vermelding van ordernummer en reden retour.  Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen in de originele doos met etiketten.

U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven om retour te zenden. Of u kunt de artikelen in onze winkel retour brengen. Dit kan op het adres Harry Maas Modeschoenen, Raadhuisstraat 24, 6411 HM HEERLEN

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Risico en kosten van een retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen terug te storten op uw bank-, giro- of creditcard rekening. Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.